четвъртък, 30 юни 2011 г.

Анаи лекува разбитото си сърце!

В интервю пред списание "People en Espanol" Анаи разкри,че сърцето и е в процес на лечение.Разказа още за операцията,която претърпя.Тя разказа,че при недостига на кислород до мозъка се е наложила спешна операция,но е имало възможност за деформиране на носа и.Поради тази причина Анаи си е направила и пластична операция на носа.Тя заячи,че като са и поставили диагнозата се е разтревожила много.В интервюто,което даде бившата RBD говори също и за новия си проект-"Dos Hogares".Ролята на Анхелика е много по различна от всички други,които съм играла и също така тя дава живот на една нова жена.В интервюто Анаи призна,че иска да има семейство и деца,но все още търси подходящия човек.Цитирам:"Аз съм свободна от две години.Сърцето ми все още не е зарастнало.Аз не обичам да ме нарамяват и съм малко затворена на тема любов.Някой ден ще стане.Ще се оженя и ще имам деца.Но първо трябва сърцето ми да се излекува,а сега съм точно в този процес."

Няма коментари:

Публикуване на коментар