петък, 8 юли 2011 г.

"No se Parece" се сдоби с кавър версия

Групата Aconchego do Forró направи нова версия на "No Se Parece" на Дулсе Мария.Новата версия e наречена "Indecisão".Песента е на португалски с някои модификации в оригиналния текст,но със същата мелодия.Карлос Лара,композитор на музиката на Дулсе Мария показа,че е бесен в Twitter след като разбра за "новата версия".
Ето вижте неговите туитове:


"Трябва ми информация за група наречена Aconchego do Forró,ще ги съдя законно защото използват музиката ми без разрешение!
Имам нужда от телефон или друго за да се се свържа с бразилското общество на авторите.
Не ми харесва музиката ми да се използва по този начин,аз съм бесен !
Никой не може да преведе една песен без разрешенеие на автора,това е престъпление.Те ще трябва да заплатят авторското право.
Благодаря за помощта,проблемът с "No se Parece"  вече е в ръцете на Мексиканското общество на авторите,които отговарят пред разлесдващите."


Той наистина е ядосан на групата и с помощта на феновете изпрати музиката на Мексиканското общество на 
авторите!


Натиснете на този линк за да чуете песента: http://palcomp3.com/aconchegodoforro/#!/indecisao

Няма коментари:

Публикуване на коментар