събота, 20 август 2011 г.

Анаи-"Аз съм нормален чавек,нито свята,нито лоша"

Песента,която Анаи записа "Кликнете" за романа MTV "Pорland", се доближава до света на славата и как една звезда е преследвана от папараци, които актриса от "Dos Hogares" знае много добре като обществена фигура, тъй като нейната интимност е бил изложена в медиите."Аз съм свикнала с тях и трябва да живеят без да бъда заключена в дома си и да се оплаквам. Аз не съм лошо момиче,което е зависимо от разни неща и пред света не живея с две лица. Истината е, че аз нямам какво да крия в моя живот.Аз съм нормален човек, нито свята, нито лоша.Излизъм навън се забавлявам с приятелите си, но също така аз нося отговорност за моята работа. Няма нищо лошо, ако ме видите на дискотека с приятелив или ако ме видите на записите на новелата", каза Ани на пресконференцията по повод стартирането на видео за" Click "".
Романа Popland стартира на 5 септември от седем вечерта по канал MTV в Мексико, Аржентина и Колумбия,а по-късно в Испания и Италия, заяви  Едуардо Лебрижа.
Anahi интерпретира песента от романа, заедно с Брайън Амадеус (Модерато) и Але Серхи(Миранда). "За мен е важно , аз не бях работила с тях и аз смятам, че е невероятно за мен ", казва Анаи.Бившата RBD, обясни, че е имало химия между нея и музиканти.Але Серхи и  Брайън Амадеус могат да си сътрудничата за нова тема за CD на Ани, което ще излезе следващата година праз февруари, когато всички серии на "Dos Hogares" са заснети.
В тази връзка, Ани поясни, че романът няма да бъде отрязан заради малка аудитория, както бе спекулират,а напротив, ще имат повече серии,които ще приключат чак през февруари 2012 година.
Ето какза каза красавицата за слуховете свързани с нея и Серхио Гойри: "Мисля, че това е сериозно неуважение към човек с цяла история, човек, който има голям опит и репутация".
И накрая, Анаи увери,че не е преминала през каквато и да е козметична операция за подобряване на дупето си.Ето и какво каза тя:"Както знаете аз имах проблеми с дишането и ми бе наложено да си направя малка операциа,но никога не съм си правила корекции на дупето".

Няма коментари:

Публикуване на коментар