събота, 20 август 2011 г.

Анаи-новини около пресконференцията на Popland

Новият сапунена опера на MTV, "Popland" има всичко нужно, за да бъде успешна, главно защото се ръководи от музикалната тема, изпълнявана от красивата певица Анаи, Брайън Амадеус (Модерато) и Але Серхи (Миранда), която е озаглавена "Кликнете".На пресконференция, което се проведе тази сутрин в хотел в Мексико Сити, актрисата и певица Анаи говори за опита си да тълкува тази тема и също така за записа на видеото, заедно с Амадеус и Серхи, тъй като тя за пръв път работо с тях и това я прави много щастлива.Ето и думите на Анаи:"Заснемането на видеоклипа бе невероятно и това,че съм призована да бъда част от тази песен също, особено с Але и Брайън Амадеус, защото никога не съм работила с тях и беше невероятно, че те са ми се обадиха и помолиха да участвам в песента. Така,че от първата минута аз заявих абсолютно да ".В клипа на "Кликнете" можете да видите Анаи в по-различен поглед от обичайното.Тя е с  много къдрава коса и червена рокля , което ми дава по-скоро рок стил.За концепцията на моята картинна исках нещо по-различно или много повече от поп-звездата, тъй като ние говорим за  за папараци и светски личности, и ми хрумна да се използва къдрава коса, която я прави леко като луда и червени обувки.В допълнение,Анаи каза,че не изключва възможността за роман на известния видео канал или да заеме главната роля в "Popland".Въпреки това, тя трябва да изчака, тъй като в момента се концентрира върху романа "Dos Hogares". Ето какво каза Ани по въпроса:"Би било страхотно.Всъщност когато MTV ме покани, аз бях много щастлива,защото аз наистина вярвам и съм фен на този канал, а освен това той е  посветен изцяло на млади хора и аз съм един актьор, който се занимава с въпросите на младежта. " ."Popland!" ни дава да погледнем света през обектива на папараците и по точно на амбициозен фотограф на име Карл, който решава да опита късмета си в града, където ще имате най-великото приключение на живота си. В допълнение ще има изпълнения на Sara Cobo, Jon Ecker, Ricardo Abarca и Manuela Abarca. Втората сапунене опера на MTV  ще има премиера на 28 август, където ще се видят кадри зад кулисите. 

Няма коментари:

Публикуване на коментар